Library Paul Aimé Paiement — Library in Ville De Québec Charlesbourg

We are glad to greet you!

Library Paul Aimé Paiement

Library at 7950 1ere Avenue, Ville de Québec, QC G1H 2YA, Canada, Ville De Québec Charlesbourg, Quebec, G1H 2YA . Here you will find detailed information about Library Paul Aimé Paiement: address, phone, fax, opening hours, customer reviews, photos, directions and more.

Opening hours

• Library Paul Aimé Paiement road map
  • Library Paul Aimé Paiement satellite image

About Library Paul Aimé Paiement

Library Paul Aimé Paiement is a UK Library based in Ville De Québec Charlesbourg, Quebec. Library Paul Aimé Paiement is located at 7950 1ere Avenue, Ville de Québec, QC G1H 2YA, Canada,

Please contact Library Paul Aimé Paiement using information below: Address, Phone number, Fax, Postal code, Website address, E-mail, Facebook. Find Library Paul Aimé Paiement opening hours and driving directions or map. Find real customer reviews and ratings or write your own review.

Are you the owner?
You can make a change to the company:
Edit this page

Reviews of Library Paul Aimé Paiement

• Owen
    Added 2016.07.01
    J'aime cette bibliothèque qui offre une belle variété de livres et beaucoup d'espaces pour travailler. Toutefois il y a beaucoup d'enfants qui crient ce qui s'avère être très déconcentrant.
  • Parker
    Added 2016.06.14
    In my top 3 places to study and do homework! Free wifi.
  • Addison
    Added 2016.02.03
    La bibliotheque est tres belle et comfortable. Il y a une multitude de service offert, le parking est facile d'acces et c'est tres claire. Une des plus belle bibliotheque en ville.
  • Elias
    Added 2014.10.27
    J'aime beaucoup la bibliothèque, elle est bien située et bien aménagée. Toutefois, à chaque fois que je viens ou presque, les bibliothécaires parlent fort et ne prennent pas la peine de chuchoter. Je trouve que ceci manque de respect aux gens qui se déplacent pour travailler dans un environnement calme. Voici pourquoi j'accorde seulement la cote de 2 étoiles sur 5.
  • Sebastian
    Added 2014.09.27
    Selon moi là meilleur Bibliothèque de la ville, bien décorer, plein de livre, cinéma, lieux pour relaxer avec un livre, beaucoup de jeux vidéo à louer
Leave your own review about the company:
To curtail
Please rate: